Seks on täiesti ületähtsustatud!

Vaat siis, sellisele mõttele tulin eile. Avatud Ruumis. Grupiteemaks oli küll “Miks osad inimesed on huvitavad, teised mitte?”, aga… Nii lihtsalt tuli. Veel juhtisin enda gruppi “Fantaasia” ja peatusin pikemalt seltskonnas “Miks isa joob ja kes kellega käib?”. Oli hea, ideid ja mõtteid ja energiat sain kohe mitme kulbiga.

Jazzul oli meil seekord enam-vähem SKAFaktor, tšill ja mitte-nii-jazzulik, aga see polegi tähtis, sest et hea oli. Päeva lõpp oli aga ääretult magus, sest uni tuli lõpuks ometi, pärast 42-tunnist ootust.

Ja ma olen täiesti rahulik, ükski plaan ei lähe vett vedama ja ma tunnen end väga enesekindlalt. Sain nii mõnedki salajased-olulised õppetunnid ja ma olen äge!

Täna õhtul aga: Säsi kontsert, akadeemia jõulupidu ja inimesed. Pojengiõied avanevad õige pea.

Lisa kommentaar

