Radikaalne algus*

Et kõigest jõuaks omasoodu rääkida, siis peaksin rääkima ainult ühest asjast, mis eilse täielikult muutis.

Säsi” kontsert. Lauri ja Peeter.

Ma pole üle väga-väga pika aja nii elujaatavat kontserti kuulnud-näinud. Lihtsalt… Oma sarkasmis ja muusikas ja headuses ja juttudes. Taltsuta peekonit, kuldplakat “Ma võin seda endale lubada”, “Pulmade” stsenaarium (sellest võiks ju lausa muusikavideo teha!), majavamm ning köögipööbel ja nii-nii edasi. Lihtsalt väga. Hea.

Ja, Johan, ma ostsin Su nüüd endale koju. Võin seda endale lubada! :D (loe: DVD).

Pärast oli jõulupidu ka, aga see oli omamoodi ja möödus üsnagi eelmiste sündmuste varjudes.

“Ja me ei tunne enam teineteise varju unepealt,
mitte võõrad küll kuid tuttavad veel ainult.
Ja meie hingedel on plekid nagu tekid voodi peal, ja vaip.
Kooli kinosaalis võib meid leida tagareas…

Liiga kaua ei ole hoolind,
liiga kaua ei ole soovind,
liiga kaua, koos me istuda seal kauges tagareas.”
Tagareas, Säsi (kui keegi teab, kust ma selle loo saaksin, siis ma VÄGA-VÄGA tahan saada)

*Viljandi publiku oma harmoonia algas F’ist.

Lisa kommentaar

