Üksikisiku vastutusest kollektiivis*

Merli juba jõudis, aga mina tahan lisada, et ei jõua enam ära oodata

– talvist matka Raplamaa raba(de)s

– kevadist tšilli Võrtsu ääres

– kevadisi grillareid aianurgas

– suviseid remontstöid (tõenäoliselt)
Metsik jõulutunne oli eile. Ja Mari suutis meid kõiki ületada, ta kuumutas end lausa 39,5 kraadiseks. Meil siin Ilmarises on ainult, ma kordan, AINULT kuumad ja väga kuumad tšikid.

Pealekauba sain teada, et olen Asjalik ja Arukas suure algustähega. Jõulude ajal on kõik võimalik. ;)

Tänasel hommikul magasin esiteks julmalt üle (sest nii oligi hea), lasin üle õiguse seminari (sest õppisin arvestuseks… loe: põetasin Mari ja vaatasin Harry’t) ja tegin ära töökeskkonna korraldusliku regulatsioonide arvestuse. Vist. Hea. Päevaboonusena algab varsti kukkede jõuluõhtu, mida mina bowlinguga vürtsitan.

Ja kui keegid isikud tahavad mulle jõuludeks midagi ikkagi kinkida, siis ma tellisin endale tegelikult just ka HND triiksärgi ära. *vihje-vihje*

Lähen nüüd kana-ingverisuppi tegema. Maili suutis endale vahepeal ju kukerpallitades peapõrutuse tekitada. Elagu näitlemine!

*regulatsioonide arvestuse üks küsimus ehk essee antud teemal

Hetkelugu: Red Hot Chili Peppers – Road Trippin

Lisa kommentaar

