Olen orangutang*

Kui ma täna hommikul koduuksest välja astusin, nägin juba eemalt, et postkastis on midagi. Seekord sain kaardi Taist! Väga vinge! Eelmisel korral (minu esimesel) tuli Inglismaalt. Ehk siis Postcrossing.

Siiamaani olen ise saatnud kolmele soomlasele (neid on PCs ka kõige rohkem), ühele ameeriklasele, ühele sakslasele ja ühele venelasele. Kohale jõudnud ja registreerituid on praeguseks kaks.

Postkaart teeb tuju kohe väga-väga heaks. Eriti, kui see on kuskilt kaugemalt siia jõudnud.

Muus osas võitsin just Dahlingu plaadi (Mirko või Eveli või Aire, kas kellelgi on aega EPLi toimetusest läbi minna ja see ära tuua?)

Sel aastal on üldse kuidagi loosidega vedanud… Austria-reis, Krakow (olgu, see polnud loos, aga ikkagi), Dahlingu plaat, mm… Rabarocki pass, … põhimõtteliselt Ursula teine plaat ka (kuigi see oli 2006.).

Nüüd võiks teistpidi ka minna :)

*tegin testi “Milline Kettamaailma tegelane sa oled?”. Jah, mina olengi Uuk (mis teha, kui mulle päriselt ka banaanid meeldivad).

Hetkelugu:  Placebo – Blind

2 kommentaari

  1. Posted by mina on 19/12/2007 at 23:32

    miks orangutang?

    Vasta

  2. […] tükki (Soome, Itaaliasse, Ameerikasse ja Austraaliasse). Homme saadan ära oma esimese Jaapani PC. Vahepeal on lisandunud veel 10 Eesti postkaardisaajat, neist üks isegi Indias, kes on õpetaja ning minu […]

    Vasta

Lisa kommentaar

