Kerge värinaga

Oi-oi. Asjalood on väga kehvad. Lausa värisema panevalt tõsised.

Ma olen kohutavalt kombel roostes.

Täna üle pika aja tööl olles (st tööl olles = minu jaoks u 12 h töötunde + täissaaliga etendust + u 50-pealist ettevalmistusega lauda + õhtuseid vastuvõtte) . Täna oli seda kõike. Lisaks veel uue inimese õpetamine ka. Muidu oli tore… Aga… Mis ime läbi on mu käed tegemas selliseid kassa- ja kooditrikke nagu täna? Mis mõttes ei oska ma enam normaalselt ka kõige lihtsamaid kokteile segada (rumm koolaga). Miks ma ei jõua kandikut kanda? Kuidas ma ei tea, kummas on espresso ja kummas tavaline kohviröst? (tegelt need olid mingil hetkel ära vahetatud) Ja… kõige hullem… MIS MÕTTES MA EI OSKA ŠAMPUST  VALADA?  Ehk siis silmamõõt on paigast ära, pidevalt vulises  gaas üle ääre ja tekitas laudlinal kergemat sorti üleujutuse. Ei, ei, ei!

Õnneks polnud veinide avamisega raskusi (kiiduväärt korgitser). Samuti ka suhtlemisel (ai, mulle meeldib see seltskond seal).

Roostes. Ikka väga. Aga tagasi ka ei lähe (ega ma siis nii ruttu ka rasedaks taha jääda, ha, ha :P)

Hetkelugu:  Vond Shepard – Someday We’ll Be Together

4 kommentaari

  1. Posted by Merli on 29/12/2007 at 04:18

    Aga pead jääma ju. Liina sünnaks peab kõht ees olema:D:D

    Vasta

  2. Posted by H. on 29/12/2007 at 12:45

    Kuule, mitte ainult minul. Sul ka. Ja Airel-Effil samuti!

    Vasta

  3. mismõttes

    Vasta

  4. Posted by H. on 29/12/2007 at 19:57

    Otseses.

    Vasta

Lisa kommentaar

