Hekki küll…

Mu Grease’i CD-plaat on kadunud.

:S

:S

:@

Ja just praegu on see hetk, kui ma tahan  neid laule kuulata. Sest mõned tunnid tagasi ma vaatasin filmi. Aga… Ma tahan eestikeelseid lugusid kuulata.

Hm. Tegelt… Ma laulan ise :D

Sest et uut aastat ei alustata pahasena. Vot!

3 kommentaari

  1. Posted by mina on 02/01/2008 at 14:57

    aga, kas Sa Targalt küsisid?

    Vasta

  2. Posted by H. on 02/01/2008 at 15:19

    Delfi Oraakel ei teadnud, aga Tark küll.

    Jee… nüüd ma laulan ja tantsin oma kalli plaadi järgi. Tark võib öelda, kuidas :)

    Vasta

  3. Posted by mina on 02/01/2008 at 15:24

    Nõrkemiseni!

    Vasta

Lisa kommentaar

