Asjade säilitamine vs asjade elimineerimine

Vana aasta lõpus koristasin põhjalikult oma Pärnu-tuba. Ülearune kamarajura sai ära visatud. Ja seda oli oi-kui-palju. Nüüd mul kappides kajab :)

Pabereid sorteerides sattusin hunnikule asjadest, mis suve jooksul mu ÕMi-lapsed teinud-kirjutanud olid. Suuremal jaol väga väikese sentimentaalse tähendusega. See kõik läks saunaahju ja ma vihtlesin selle veel samal õhtul keresse. Mäletan, et mõtlesin samal hetkel, kui lugesin poiste seletuskirju, et peaks need alles hoidma, igaks juhuks. Seejärel aga suunasin nad kremeerimisele. Ja, oh, seda minu üllatust, kui nüüd saabus õmmikatelt kiri, et oleks tore, kui saadaksite mulle oma rühma asju, sh ka seletuskirju.

Huvitav, äkki on mõned neist paberitest veel saunas põletamata? Peaks kindlasti järgi uurima. Vähemalt üks seletuskiri oli ikka nii tore, et ta sai selle eest veel laagri lõpus diplomigi. :)

Hm, jätkuvalt, muus osas, filosoofialainel, ja arutlemas isekeskis teemal “Korrelatsioonist meeste…” (to Merli). :D

One response to this post.

  1. Posted by Merli on 04/01/2008 at 20:07

    ühühühüüüü… :D

    jep. ikka need mehed. :D

    Vasta

Lisa kommentaar

