Minu parimad sõberid*

Nonii… 22 tundi söömata-olekut sai läbi. Haiglast ajas ka kiiremini välja, sest kõht oli meeletult tühi. Nüüd on juba hea.

*on täna õhtul oranž jalg, tundetu tagumik (kas mul on üldse tagumik) ja jaapani teatri essee.

Ja tegelt tuleb siit kaalulangetus ka, sest ma pean päevas u 2 liitrit vett tarbima, rattal sõtkuma ja ujuma ka (pagan, peab selle imeasja siis vist ära õppima). Mirko, vaata ette! ;)

Ahjaa, luuotstes on vist vanad mõrad. Või vähemalt nii ma kuulsin läbi oma morfiini-udu.

3 kommentaari

  1. Posted by Merli on 19/01/2008 at 21:50

    Mul läksid põlved nõrgaks ja ribid hakkasid valutama kogu selle värgenduse pärast:P:P

    oh džiis…. opp…omg..:P

    Vasta

  2. Posted by H. on 19/01/2008 at 22:58

    Jaah… Lausa äge. Ja nüüd sa pead mind taluma ka veel järgmised taastus-kolm-kuud. :D

    Vasta

  3. Posted by mina on 20/01/2008 at 19:26

    Ja joo vett! Ja külmeta jalga! Ja tarbi tablette!!!!!!

    Vasta

Lisa kommentaar

