Huumorikursus :)

Mul on nii armsad kursakaaslased. Täna on meil vist mingit sorti korteri sool+leib. Kuna meil on ka üks h-nimeline loomake korteri peal ringi tuulamas (Ilmar või tema laps-vend-vanaonu), oleks ka lõksu vaja. Järgneb dialoogi orkutist…

Krits: Kuidas kassiga oleks :D
Merli: Mina tahaks väga :P Aga Annul allergia :P
Krits: Aga need karvutud kassid?
Merli: EIII! iuu :P
Andres: Rästik?
Krits: Need söövad ka edukalt hiiri ja vb neid karvutuid kasse ka isegi, noh kui peaks tarvis olema :P
Anni: appi, kui jubedad te vahel olla võite :S
Merli: väkk, väkk… madusid ka ei taha!…
Rein: ja isegi mutid, mitte vanamutid vaid ikka need kes maa all elavad, on hiire sööjad – ise asi kust neid saada, vaevalt et loomapoest aga küsija suus pihta ei lööda :)
Merli: Hehee. Tahaks müüjate nägusid näha. :D
Krits: Jah sest Kliendi ainus õigus on olla loll ja esitada lolle küsimusi. Kui ma ikka tahan oma Michelini rehve juurviljapoes ära vahetada siis ma pean ju seda ka saama… või midagi :D Nii et küsige mutti loomapoest, sest mutt on ju ikkagi loom :)
Andres: tere, mul on kodus hiirtega probleem.Ma olen juba lõksu prooviud ja see ei töötand. Rästikut ka ei tahaks ning kassi vastu olen allergiline.Aga olen kuulnud, et pimeloom nimega Mutt on võrratu hiirepüüdja! Kas teil on mutte? selliseid kavalaid ja erksaid sooviks :) Nädal hiljem: kas te teate mingit looma, kes pimelooma muti ära ajaks. ning jah! lõksud,kassid ja rästikud ei tule kõneallagi :P
Merli: hehehee :D v hea
Rein: kris, mine tee proovi , ja ma luban, et ma tulen kaasa
‘kaks bloniidni – mees ja naine – sisenevad juurvilja poodi, vahivad nõutud nägudega ring, müüja lähenedes naise pilk ergastub, küsimuse peale, et kas on soovi, jah, vahetage mu michelini rehvid ära ja pange siis juba 710 ka juurde :)’
:D
Muidu on kohustuslik ÕMi tiir tehtud, ootan igasugu huvitavaid vastuseid veelgi mm.. huvitavamatele küsimustele, mõtlen koogist ja Prantsusmaast maikuus.
Hetkelugu: Moulin Rouge – Can Can
One response to this post.

  1. Posted by Rents on 20/02/2008 at 18:54

    teoreetiliselt peaks hiired isegi rotte kartma
    ja rotte saab väga edukalt koduloomadena pidada

    Vasta

Lisa kommentaar

