Tore päev

Täna on üks vahva päev. See on minu jaoks oluline olnud viimased viis aastat. Alates ajast, mil “kohtusin” taas teatriga. Õigemini sain teadma üht inimest, täpsemini näitlejat, kelle tõttu hakkasin oma teismeea teatrikaugust vähendama.

Täna on nimelt Priidu sünnipäev. Ja tavaliselt on need hommikud minu jaoks olnud lihtsalt väga rõõmsad. Olla õnnelik selle üle, et inimesel, keda sa tegelikult üldse ei tunne, on sündimise päev. Imelik, eks ole, aga nii on…

Ma pole jupp aega Priidu tegemisi jälginud, peamiselt seetõttu, et ta Viljandi Ugalast Tallinna Linnateatrisse kolis. Püüan oma viga varsti parandada (plaanis on “Ohvrit mängides” ja tõenäoliselt “Nõks” ka).

Ja pealegi, täna adusin, et pole vist juba poolteist aastat (kui mitte kauem) tegelenud Lava20 lehega. Minu ja Reili ettevõtmine viis aastat tagasi, mis tollal oli (vähemalt meie teada) üks informatiivsemaid saite lavaka 20. lennu kohta (artiklite kogu, näiteks… Ja uskumatus koguses fotosid minu arvutis, mis kolm aastat tagasi sealt kadusid). Peaksin sellega mingi hetk tegelema, võiksin vähemalt rolle uuendada ja olulisemat informatsiooni muutma.

Igatahes soovin Priidule palju-palju õnne ja mõnusaid ettevõtmisi teatrivallas :)

One response to this post.

  1. Posted by ykspaps on 24/04/2008 at 07:51

    Et pakkusin Sulle korra abi 20. lennu lehe jaoks, nüüd kordan seda uuesti. Olen nõus kah toimetama-kirjutama.
    Leht on liiga vinge, et seda ripakile jätta.

    Vasta

Lisa kommentaar

