Esimene kord

Jõin täna esimest korda elus tomatimahla.

Ostsin täna esimest korda elus endale ise pidžaama.

Jah, ma olen 20. :)

(ja nüüd vaadake, palun, eelmist postitust ja võtke arvesse! Kes mind tunneb ja öömajata on, andke märku ka. Võimaldan.)

3 kommentaari

  1. aga bussiliiklust Sa hommikul vara ju EI korralda!

    Vasta

  2. Posted by H. on 12/05/2008 at 22:38

    Mis mõttes? Ei saa aru. Ja pealegi, emps, ära kommenteeri minu nime alt :)

    Vasta

  3. Mina olen juba ammu käpp!

    Vasta

Lisa kommentaar

