How to build up your self-esteem?

It’s simple. It’s actually really easy. Just let your friend(s) know you need a letter of credence for something (like I do now) and they’ll do it. It’s absolutely refreshing and great to know about yourself through the eyes words of others. Even when people say these things to you, it’s plain and more true on paper. Believe me! And thanks, Helina, for that great letter :) (later on: thanks and spanks to Sabina also – you rock… p.s – to be or to be, that is the question anyway)

Põhjus, miks ma inglise keeles kirjutan, on üsna lihtne: nädalavahetus läks üsna selle keele keskselt. Igasugused avaldused, kirjad, soovitused, raamatud (loen siiamaani veel Foeri “Extremely Loud, Incredibly Close”, mille saamise eest tänan Jimi ja no… Hää küll, raamatust kirjutan pikemalt mõne aja pärast), vestlused ja nojah. Las olla.

Igatahes, enesehinnangu tõstmiseks lase oma ühel või mitmel sõbral kirjutada soovituskirju. Päriselt. Mitte, et mu enesehinnang oleks madal. Oo, ei. Viimaste kuude jooksul on see aina tõusnud ja põhjusega. Ma tean, et ma olen see, kes olen, teen neid asju, mis mulle meeldib (või hakkavad meeldima). Ja ma teen neid hästi, mõnikord lausa hämmastavalt hästi. Muud midagi.

p.s – aitäh emmele, kes praegu Pärnus bussijaama poole ruttab, et mu anorektikust läpaka toitejuhe bussile panna. Vaatamata hämmastavalt kõrgele enesehinnangule on mul siiski suhteliselt kehv mälu.

p.p.s – tänan Merlit, kes toob mulle õige pea kaks viielehelist sireliõit. Õnne on ka vaja. Kogu aeg.

Hetkelugu: Eesti teatri laulud (Linnateater) – Ajakirjanike laul

Lisa kommentaar

