Jutilised mälestused

Malev hakkab lõppema. Minu teine malev. Üsna omanäoline ja nii-nii erinev eelmisest. Mõlemad olid/on head ja samas natuke halvad ja tegelikult ääretult mõnusad ja väsitavad ja… Oeh!

Siin on hea. Hakkan vaikselt aru saama Kuressaare ja Saaremaa võlust. Kuressaare on armastusväärselt mõnus koht! Viljandi on omamoodi, natuke kinnisem, aga siin on kõik nii avar. Küllap tuleb see merest. Mulle meeldib meri. Nasval on hetkel maailma parim vesi.

Siin on mul kolme nädala jooksul juhtunud mõndagi… Kui tihti sa ikka koos Chiquitaga kraanikausi all istud ja banaane sööd? Millal sa ikka vett läbilaskvas telgis magad, aga siiski kuivaks jääd? Ja sama päeva hommikul nad vahele võtad ja ikkagi on nii hea olla? Ning esimene pulmaeelne tüdrukuteõhtu… Ja avastamisrõõme täis päev… Ja musklid, mis iga päevaga kasvavad… Ning need mängud, mängud, naerunäod. Salasõbrad, müsteeriumid, kutsikasilmad ja veel kord musklid… Ülekeevalt tore!

Lapsed on armsad. Viimaste päevade jooksul on kõik kuidagi südame külge hakanud kasvama. Ja siis ma tabasin end veelkord mõttelt, et kuue nädala pärast olen ma läinud ja edasi ei tea, mis saama hakkab! Ja see on nii põnev ja samas ärevaks tegev ja igatpidi vahva, samas aga ka…

Üldse on tore. Ja toimekas. Ja teatrine (pean kirjutama “Draakonist!”). Ja läheb veel segasemaks, sest folk on ukse ees ja pärast seda olekski justkui suvi läbi, aga augustis on veel nii paljut.

Ma parem lõpetan nüüd. Täna on pulmapäev! Vaba ja vallatu-u!

Hetkelugu: OneRepublic – Stop And Stare

Lisa kommentaar

