Nelja päeva pärast!

Seda, et varsti algab Folk, tean ma juba ammu. Aga fakt, et ta kohe-kohe ukse ees on, tuletasid meelde asjad, mis eile koristades ootamatult (või tahtlikult?) välja ilmusid. Nüüd on mul juba väike hunnik esemeid, mis kindlasti kaasa võtta…

– eelmise aasta folgipäevik, mõned readki veel kirjas.
– eelmisel aastal ostetud moblapael (mis siis, et oma moblale ei saa seda külge panna…)
– minu esimeselt folgilt (kes pakub õigesti, mitmes folk mul tuleb) ostet’ kott
– eelmise aasta folgitiimi kaelakaart
– folgi fliis
– Zetode märk ja tuliuus Zetode pusa (see ei ilmunud välja, selle ma just sain)

Ja koristamise käigus hakkas arvut nagu muuseas järjest esitama Brolumit, Anoise’i, Vägilasi ja Ethno Trio Troitsat. Pärast panin ise veel Nanot ja Virret ka juurde, nii et oli küll.

Samas olen sel aastal n-ö ettevalmistustega üsna hiljale jäänud. Tavaliselt kiikan juba kevadel esinejate nimekirja ning uurin, missugust muusikat nad esitavad (kui ei tea). Aga sel aastal vaatasin alles täna programmi ja tea, kas hakkangi eelluuret tegema. Põhimõtteliselt käin enamjaolt võõramaalasi kaemas (kui töölt vaba), aga oluline on ka kohalikele sõpradele-sugulastele kaasa elada. Nii et nüüd väike reklaam ja soovitused:
Paabel: sest nad on väga ägedad ja mõnusad. Näiteks on nendega ka väga mõnus reisule minna ja väljamaal esineda (neljapäeval kell neli Kaevul ja laupäeval kell viis Suures Toas).
Mari Kalkun ja sõbrad: Mari on siiras. Tema muusika on nii-nii mahe ja hea ja samas võimas. Samuti üks hää sõber (reedel ja pühapäeval kell viis Suures Toas).
Krüüsel: nii palju kui ma neid eelmisel aastal kuulsin, jätsid ääretult mõnusa mulje. Väärt! (reedel kell viis Aida väikeses)
Zetod: ei saa üle ega ümber. Ma arvan, et see oli ka mu esimesel Folgil, kui nemad samasuguste nagadena Telgis mängisid. Ja minagi olin seal. Sest ajast pääle pole zetomaaniast lahti saanud. Las kestab. Igati väärt kraam. Ja kuulake uut plaati… veel parem – ostke endale! (traadilda reedel kell kolm Aida suures ja laupäeval kell kümme Kultras möllamas).
Nano: ehk Fernando Stern. Eelmise suve ja sellele järgnenud Lõikuspeo täistuubit’ kontserdid. Olen igale Nano kontserdile pileteid müünud ja… Kahju pole. Sest pärast saab saalist väljas jalga libistada, kunas publik põrandal tihedalt kokku pakitud on. Nanot kuulates peab keerutama. Istuda võib ka, aga keerutada on parem. Nüüd on ta koos sõbra – Alejandero Sotoga – reedel kell seitse Aida suures (no kõik huvilised peaksid är’ mahutama!) ning pühapäeval kell neli Kaevul.
Ma arvan, et ma tahan Mälutagust ka vaadata-kuulata, kuigi ma neist midagi ei tea (reedel kell seitse Jaani kirikus).
Ärge te reedel kell kümme Oorti kuulama minge, võtke hoopis Gjangsta ette! Nimest hoolimata on tegu eriti mugeda grupiga. Kõik muidugi Tüvkased ka. Et siis kell kümme reedel Kultras. Samas jääge kohe pärast nende lõppu sinnasamma, kell kaks öösel kütab naha kuumaks ja jalad valutama Harl:Etno, kes mõnikord haugub nagu päris koer! :)

Kes aga tahab teada saada, mida jõuluvana suvel teeb, astugu reedel kell pool kaks või pool kolm läbi Viljandi muuseumist või laupäeval samadel aegadel Aida keldrist, sest siis on muinasjututuba ja muinasjututaat, kes juhtumisi on minu isa. Ja jõuluvana. Ja kõike muud muhedat!

Kindlasti minge Regilaulupessa (Aidast üle vallikraavi, seal, kus eelmiselgi aastal) ja Ööülikooli ja siis veel paelu punuma ja viltima ning miks ka mitte “Nukitsameest” Nukuteatrisse vaatama.

Ja öösel peab veel kindlasti korraks järve kaldal kettal istumas käima ning mingi hetk, kui rahvamassist tüdinenud oled, ümber järve kõndima. Siis veel hommikul vara-vara linna jalutama ning päikeselaigus peesitada, laupäevase kõva vihma käes tulikuuma vorsti süüa ja kalja peale rüübata, villidest niite läbi tõmmata, pori sees karata ja… No teate ju isegi! Naerma peab ka. Ning kaasa laulma. Revolutsiooni ümisema, näiteks.

Vat nii. Folk rokib!

Hetkelugu (kui see mängiks): Mari Kalkun – Herämine

2 kommentaari

  1. Posted by marge on 29/08/2009 at 03:49

    oleks tore teada kuskohast seda zetode pusa hankida saab omale (:

    Vasta

  2. Posted by H. on 31/08/2009 at 11:04

    Zetode pusa saab tellida ikka Zetopoiste käest. Kui oled Orkutis Zetode kommuunis, siis seal on eraldi teema selle jaoks… Pusadega tegeleb Zetopoiss Artur.

    Vasta

Lisa kommentaar

