Viljandi hüvastijätt

And they’re all still around
And you’re still safe and sound
And you don’t miss a thing
Till you cry when you’re driving away in the dark

Singing Stop this train
I wanna get off
And go home again
I can’t take the speed it’s moving in
I know I can
Cause now I see I’ll never stop this train

(John Mayer – Stop This Train)

Selle loo äramärgitud read jõudsid mu kõrvu just samal hetkel, kui olin laupäeva varahommikul poole nelja ringis Tartu tänava ukse enda järel kinni pannud. Täiesti müstik, kuidas need nii täpselt sinna hetke sobisid. Pärastpoole jooksis Katie Melua Crawling Up The Hilli mõned read nii hästi kokku pimeduse, tähtede ja pika tänavaga, mis mu ees oli. Tundsin lausa, kuidas maailm pöörleb (taevas igatahes liikus edasi ja mina talle järgi). Igatahes oli väga armas jalutuskäik minu Viljandis, väga öises ja selles hetkes nii koduses-võõras kohas. Ilus hüvastijätt oli.

Ja – sõbrad, aitäh, et tulite ja olite. Aitäh nende väikeste kingituste eest, mis tegid südame nii soojaks, et Helina ämbrike läks mõnes mõttes kasutusse küll. Täna juba, muide, käisin Sebastian, Mardi ja Vootele-Artur Tambetiga looduses ;).

.

Lisa kommentaar

