Õhus on Viljandit

Tegelikult on igal pool Viljandit, sest ma olengi Viljandis. Ja nii hea on Viljandis. Lihtsalt nii… viljandine. Huvitav, mitu korda ma selles postis Viljandi ütlen? Vahet pole, sest Viljandis on mõnus ja hea ja meie korter on äge ja kool algab kohe-kohe ja kuigi ma sain natuke külma, kui ühel öösel Männalt koju tulime, siis see polegi oluline, sest Minnal oli külmetuserohtu ja nüüd on juba täitsa hea ja ühte rebast nägin ka… Võib-olla isegi kahte, mõlemad olid päris ahjusoojad, noh :) Ja siis ma joon kohvi, mis ei ole küll adminikohv, aga ikkagi üsna sama hea… Ja meil on korteris sinised lainelised põrandad ja dušiseinast kukub krohvi alla ning köögikapi all oli koera söögikauss ja magamistoas on kiisu-lõngakeraline laelamp ja minu “voodi” kägiseb, aga seal on nii hea magada ja siis ma nägin ühte väga huvitavat ja põnevat und, kus olid superkangelased ja maailma päästmine ja Viljandi ja mina ka. Ma pole ikka veel oma “naasmismuljeid” kirja pannud ja Fringe’st on kaa kirjutamata. Ja mul on kergekujuline mölapidamatus, sest ma olen juba mitu tundi üleval olnud ja väga rääkida pole saanud ja üldse mul-mul-mull, kas keegi mulle tööd tahab anda???

Hetkelugu: Ella Fitzgerald, Nina Simone & Billie Holiday – Solitude

One response to this post.

  1. Posted by mina on 31/08/2009 at 16:13

    Mis tööd tahad? Koolist juba kõrini? :) Või palgaga tööd kooli kõrvalt? Aega ülearu palju või rahahäda suur?

    Vasta

Lisa kommentaar

