Võimalik, et ma rikun nüüd paljude meelerahu/elu ära :)

Alates juuli lõpust ei ole ma enam korralikult rahu saanud, sest pidevalt ma kaotan. See on täiesti vastikul kombel tüütu, aga samas kuidagi lõbustavgi.

Nimelt Hollandis noortevahetusele sõites kuulsin ühest mängust, mille pealkiri eriti originaalselt The Game on. Mängul on väga lihtsad kolm reeglit…

Mängu reeglid:
1. Sa mängid Mängu.
2. Unusta ära, et sa Mängu mängid.
3. Iga kord, kui sulle Mäng meelde tuleb, sa kaotad.
4. Sa pead igal korral punkti 3 saavutamisel sellest teada andma (suusõnaliselt ja kõvasti, Internetis, mis iganes)

Ühesõnaga, iga kord kui keegi mainib midagi, mis sulle Mängu meelde tuletab, oled sa Mängu kaotanud.

Mõtlesin, et see on mingi meie Livi noorte väljamõeldis, aga täna avastasin (kui olin taas kord Mängu kaotanud, Facebookis), et see on üleilmne. Isegi The Time kaotas mängu. Ja 9. septembril on üleilmne Mängu Kaotamise Päev.

Nii et tänasest alates teate te Mängu ja hakkate seda kaotama, kui keegi mainib näiteks…. Aliast. Sest see on mäng. Või Mäng? Isegi kui te ei taha seda mängida, tuleb teil nüüd ikka Mäng meelde. A-LA-TI! Noortevahetuse lõpuks mängis kogu festival (60+) Mängu.

Tänan tähelepanu eest :)

One response to this post.

  1. Posted by mina on 06/09/2009 at 19:44

    Kas Mängu tuleb levitada? :) Ma kaotasin :(

    Vasta

Lisa kommentaar

