Pdf-pdf, päris ma saan ju seda täita!!

Muidu on see interneti teel taotluste saatmine mõnus ja kiire (ei pea ümbrike, postitemplite ja tähtajalise kohalejõudmise pärast muretsema), aga KUIDAS, kurja küll, peaksid taotlejad avaldust täitma, kui see ainult .pdf formaadis netis üleval on. Seda saab ju täita ainult nii, et prindid välja, kirjutad käsitsi kogu eelarve ja projektikirjelduse ümber ja.. mis siis?? Skännid jälle arvutisse või saadad tavapostiga? Eh??!!

(proovisin juba .pdf’i .doc’iks ka ümber muuta, aga avalduse vorm kaob siis ju ka ära ning seda ei või lubada. Ausalt öeldes oleks lihtsam _______ linnavalitsusel (ei ole hetkel kursis, kas muudes linnades ka sama asi) lihtsalt .doc fail üles panna ju… või internetipõhine vorm… Itiajastu või jah?)

Hiljem: No hästi, et neil tegelikult kuskil muus kohas kodulehel on ka .doc fail täiesti kenasti üleval, ainult et vastava pressiteate juures on ainuke link ikka .pdf noh. Äeh!

6 kommentaari

  1. Posted by andris on 18/09/2009 at 09:45

    Sellisest olukorrast päästab välja pdf-printer. Täidad vormi ära ja “prindid välja” aga printeriks ei vali mitte reaalse printeri vaid programmi, mis muudab kõik sissetuleva uuesti PDF failiks. Taolise vabavaralise pdf printeri saab tõmmata endale näiteks siit: http://sourceforge.net/projects/pdfcreator/

    Vasta

  2. Posted by H. on 18/09/2009 at 10:10

    Ei-ei, sellega on mul kõik korras. Pdfi-printer on mul täitsa olemas, aga mul on just vastupidi vaja… Pdf-fail mul juba on (st täitmata), kuna ainult sellist vormi nad pakuvadki… aga seda ei saa ju arvutis täita. Mul oleks too pdf vaja kuidagi samas vormis tekstifailiks muuta või kuidagi proovida pdfina seda täita.

    Vasta

  3. Posted by Liina on 18/09/2009 at 10:11

    Ma olen mälu järgi mingeid Haigekassa dokumente täitnud PDF-ina ja siis välja trükkinud ja ära saatnud. Või kui oleks vaja olnud, siis digitaalselt ära saatnud.

    Vasta

  4. Posted by H. on 18/09/2009 at 10:13

    Ma tahangi digitaalselt saata, aga KUIDAS ma seda pagana pdfi nüüd siis arvutis täita saan???

    Vasta

  5. Posted by Janke on 18/09/2009 at 11:50

    Ahoi! Kui tahad, siis saada mulle meil ja ma saadan sulle vastu portable versiooni sellisest programmist nagu Pdf2word, millega teeb kenasti .rtf-ks selle faili. Seejärel saad täita kui kurat… Ise just proovisin sedasama avaldust. ;)

    Vasta

  6. Posted by mirko on 19/09/2009 at 22:57

    iseenesest , kui selle pdfi tegija kasutaks Adobe Acrobati, siis seal on form filleri funktsionaalsus täitsa olemas…

    Vasta

Lisa kommentaar

