Annekese lugu

Juhtusin üht kommipabereid koondavat blogi vaatama ja seal oli lausa terve post minu lemmikšokolaadist Anneke. Selle šokolaadiga on see lugu, et kui mina 88. aastal sündisin, tõi isa emale haiglasse tahvli sedasama Annekest, ainult et paberi peal oli nimi ära muudetud Hanneleks. See šokolaad seisis meil kapis päris kaua, oli sihuke musta paberi ja roosa või punase teksti ning südametega (?) (seal postituses küll sellist paberit ei näinud, aga ma võin ju valesti ka mäletada). Šokolaadi sõin ma aga viis või kuus aastat hiljem ära (varem olin juba näkitsemas käinud selle küljest) – jõle vana ja kõva oli ta juba, aga ikkagi šokolaad. Siiamaani mu lemmikšokolaad (kuigi Nurr on ka vist täpselt sama, aga mulle meeldib Anneke rohkem… sellesama loo pärast, et isiklik šokolaad ja nii).

Lisa kommentaar

