Ristpiste/Tagasi kodumaal

Selle blogi taastuspost, sest olen taas oma reisult tagasi ja nüüd on plaan vähemalt aastaks paigale jääda – pisikeste retkedega mujale, nagu ikka. Eks siis umbes 14 kuu pärast näe, mis ja kus ma olen…

Eilne reis ei olnud just parim – mulle ikka ei meeldi need paganama suured laevad Hel-Tln liinil. Laev oli tõesti rahvast pungil (pole ammu nii paljusid reisijaid näinud) ja see kirju loomaaed oli kohutavalt lärmakas ja tobe. Justnagu viibid kolmetunnises vaakumis, kus kehtivad mingid teistsugused sotsiaalsed reeglid… Nii tekkiski võrdlus, et lennuk on tsiviliseeritud ja laev on palagan. Eh, aga samas olen lennanud vaid “väikeste lennukitega”, mitte gigamegahüperalustega mitmesaja inimesega. Aga siiski on lennukis tunduvalt vähem liikumisruumi, inimesed on rohkem omaette ja rahulikumad. Laeval on seda ruumi möliseda palju-palju rohkem.

Aga kodus on hea olla, nagu ikka. Leivalõhn ja õhtune rattasõit randa (kusjuures huvitav on see, et kui varemalt Pärnus elasin, siis ei olnud rand üldse mu huvide keskpunktis, aga iga kord, kui pikemalt ära olles koju jõuan, on vaja sealt läbi käia…)!

Hetkelugu: Scandinavian Music Group – Kaikki nuoret tyypit

Ristpisteline blogipost ka Crazy up North-blogisse.

Lisa kommentaar

