Noored on nunnud!

Viimased kaks nädalat veetsin ma Peipsi põhjakaldal, sest just seal toimus Eesti Õpilasmaleva töölaager. See on mu kolmas malevasuvi rühmajuhina. Igal aastal on iga rühm nii erinev ja kogemused, mis sealt tulevad, on seda aega väärt. Kui meil käis viimastel päevadel külas ajakirjanik ja küsis, miks me malevat teeme, siis ei oskagi muud vastata, kui et noored on nii huvitavad, et ilma nendeta oleks suvi lausa imelik. Eelmisel suvel, kui olin Eestist ära ja seega ei olnud võimalik kaasa lüüa, oli üks tühi koht südamen küll!

Igatahes, iga mu malev on olnud nii erinevat nägu ja tegu, aga eranditult on kõigis rühmades väga palju toredaid tüüpe, et igasugune pidev väitmine, et noored on hukas või muud taolist, ei osutu minu arvamuse kohaselt ammu enam tõeks. Igast malevast on mul nüüd alles hääd sõbrad, mõnusad tuttavad ja mälestused.

Peipsi I teatrimalev üllatas sellega, et kõik olid head. Südamest head. Pahandusi ei olnud, pättust ei teinud, olid kohe nagu üks pere, mille tunne iga päevaga süvenes. Need äärmiselt lühikesed kaks nädalat möödusid nii ruttu, et praegu tiksun ikka veel malevaajas – magama poole öö pealt, hommikul vara üles, võimlus, puder… Ja nii edasi.

Ma sain ka enda jaoks mõnusa austuse osaliseks, kui paar tüdrukut (te teate küll, kes olete), tulid nõu küsima. Ma pole elu sees end niiviisi olulisena ja õpetajana (?) tundnud. Ma usun, et mulle endale oli see palju kasulikum ja arendavam kui ehk teile endilegi… Aitäh selle eest!

Lisaks rühmalaulule sobib hästi meid iseloomustama ka see lugu – täpselt nii rahulikud, salajast jõudu, müstilised, armsad ning kaunid te kõik olitegi!

Teie Peipsi rühmajuht

One response to this post.

  1. Posted by Sandra on 22/06/2010 at 15:44

    Jubenunnu oli praegu seda lugeda :) Ja seda laulu olen ma ka vist nüüdseks vähemalt 50 korda kuulanud. Aga Andre versioon oli palju südantsoojendavam:) Ühelausega, kõik on väga ägens.

    Vasta

Lisa kommentaar

