Viimased nädalad, õigemini terve see suvi on möödunud sellise tähe all, kus kõik toimub maru rahulikult, aga kunagi ei ole korralikult aega, et mõelda – mis nüüd või et mida see nüüd tähendas. Et kuidas ma kasvanud olen ja kus ma praegu viibin. Nii palju meeldivaid momente ja inimesi, et tekib lausa hirm neid kõiki kaotada, kuna ei jõua meeles pidada.

Alustades algusest, mis ühtlasi ühendub tänase hommikuga… Leidsin Viljandi-kodu postkastist kirja. Saatjaks üks pealinna kõrgkooli instituut. Mõtlesin, et külla mu kaasrühmajuht on mulle miskit saatnud, aga lugedes selgus, et üks malevanoor on otsustanud mind tänada. Nii südamlik ja soe, et päev muutus jälle kordi paremaks!

Vahepeal olen hakanud (ametlikult) tuutoriks (jälle) ja mentoriks (viimaks ometi). Need -riksid siis vastavalt üliõpilastele ja vabatahtlikele. See siis tähendab, et elan mingil määral uuesti läbi EVSi-aastat ja Erasmuse-uudsustki! Kuidagi kargena tulevad meelde sarnased tunded ja juhtumised, kui mu “hoolealused” neist mulle räägivad. Ja nii ongi – ajas tagasi ja edasi, selginemine ja mõistmine.

Eile õhtul pikal jalutuskäigul Viljandi linnas oli täiskuu järve kohal nii imeline ja vesi kihas. Seal seistes, vaikses soojas õhus liikumatuna tuli üks lugu mu juurde. Ehk jõuab ta kuskile kirjutada, enne veel kui ära kaob. Oli üks tore jutt igatahes!

Esmaspäeval alustasin ka oma n-ö esimese ametliku tööga, kuigi varem olen ju ikka tööl käinud. Nüüd siis aga erialane ja kohas, kus ma praegu õpin. Saab olema huvitav, sest sel õppeaastal tuleb olla mitmes rollis – tudeng, töötaja, üliõpilasesinduse president. Muidu on ülikoolimaja veel vaikne, aga vaikselt kihelev. Kohe-kohe on kõik taas algamas!

Hetkel aga… müriseb-sahiseb metsik vihm avatud akna taga, ent ometi pole külm… Ja raadiost tuleb ääretult põnev järjejutt. Lähen unemaale!

Lisa kommentaar

