7. jaanuar / January 7

Kuna mul ei ole ühtegi meeldejäävat tööintervjuud (tänase päeva teema), õigemini – mul on elus olnud ainult üks tööintervjuu, siis kirjutan hoopis teemal minu lemmikfilm.

Lemmikfilme, nagu ka muusikat ja raamatuid, on alati mitu, kui mitte palju. Samas tean kindlalt, et minu alatiseks lemmikuks on ja jääb “Sõrmuste isand: Sõrmuse vennaskond”. Põhimõtteliselt võiks öelda, et kogu filmitriloogia on mu lemmik, aga kuna on vaja kõnelda vaid ühest, siis peab selleks olema Vennaskond.

On Vennaskonna “süü”, et ma lõpuks ja täielikult fantasy juurde jõudsin. Muidugi, selleks oleks võinud olla ka mõni muu fantasy-teos, aga ma usun, et oma suurepärasuses lõi ta mind täielikult pahviks. Olen see Tolkieni andunud austaja, kes jõudis raamatuteni alles pärast 1. filmi nägemist. Jah, kunagi nooremana olin alustanud “Kääbiku” lugemist, kuid mäletan täpselt, kuidas ei viitsinud edasi lugeda kohast, kus Bilbo ilma taskurätita kodust välja ruttab.

Mäletan, kuidas leidsin (minu jaoks) legendaarsel movies.ee konnates selle filmi ning kommenteersin seda rõõmustades, et film tuleb välja minu sünnipäeval ning tundub vahva. Kirjeldust lugedes tundus põnev, niisiis uurisin asja kohta veelgi. Liitusin ka Viimase Lahke Majaga, foorumiga, millest nüüd on välja kasvanud Keskmaa Ordu.

Mäletan, et kui film nähtud, läksin kohe raamatukokku ning lugesin need kolm osa läbi. Veetsin aega VLMis erinevatel teemadel arutades ning ootasin, millal teine osa välja tuleks. Kolmandat osa käisime juba koos orduga ja teiste fanattidega vaatamas 1. jaanuari eriseansil, kuhu saabusime rongkäigus ja kostüümides.

Sõrmuste isand avas minu jaoks ukse maailma, mis on väga kallis ja tänu millele olen tutvunud ääretult vahvate inimestega nii raamatutes kui ka pärismaailmas. Rääkimata siis lugemis- ja filmielamustest.

Film ise on minu jaoks täiuslik ning  arvestades selle tegemise aega (2000. algus) ning vaadates praeguseid eriefekte, on kiindumus filmi veelgi suurem. Film on “justkui päris” ning sobib oma looja mentaliteediga, rääkimata siis veel filmi heliribadest, mis on alatihti mu muusikavalikuks.

I won’t be writing about job interviews today because I have only had one interview and it was not that memorable. I picked another topic from 30 Day Writing Challenge.

There are many favourites in books, music and films but I am sure this film stays in my top until I die. It is Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring. I do love all three of them but if I have to pick one, then it’s The Fellowship, because it brought me to the fantasy-world.

I am that fan who read the books after the first film. I remember reading Hobbit when I was younger but I thought it boring and didn’t finish it. So back in 2001 while storlling on an Estonian movie site I saw these adverts for Fellowship and saw that the film shall be released on my birthday (in Estonia). Naturally, I got excited, being 13. Commented on the film and started to do research on the film. Enjoyed what I saw and joined an Estonian Tolkien forum that later became the only society having the right to use Tolkien’s name!

The film is awesome. I adore the music and the effects. They did not have that kind of equipment and knowledge back then that they do now. The film fits Tolkien’s world well. And of course I was in love with the hobbits (still am). Namely a certain Frodo. I learnt Quenya (the elfish language) and we all (the fans) gathered on the eve of New Year in 2004 for the early release (for the fans) dressed up.

The films and Tolkien’s world has brought me people I love, cherish and admire. I have met them in the books and in real life. I have had the time of life while discovering that magical world and to me, Lord of the Rings is what Harry Potter is to many others.

Can’t wait for The Hobbit to come out, too! :)

Lisa kommentaar

