Vanus

Daily Post küsis mõni aeg tagasi, kas ma olen kunagi oma vanuse kohta valetanud.

Tõenäoliselt mitte, muidu ma mäletaks seda. Jaa, küllaga on olnud neid olukordi, kui ma olin 15 või 16 ja me käisime sõpradega Kuursaalis tollaseid ägedaid bände kuulamas, aga sisse sai ju alates 18. eluaastast. Kuna aga piletimüük algas alles u kl 10, tulime meie kella seitsmeks kohale, sõime üht-teist pubis ja kuulasime bändi heliproovi. Tol ajal ei kontrollitud pärast piletimüügi algust juba saalis olevaid inimesi, seega polnud mingit muret. Vahetult enne 18. sünnipäeva hakati teostama karmimat kontrolli, nii et olen ühel korral pidanud end tualetti peitma, kui turvamehed saalis ringi käivad ja dokumente küsivad. Aga siis oli ka tõesti nädalake enne mu sünnipäeva… Ja ma olin enne seda pea 3 aastat järjest kontsertidel käinud. Nii et… :)

Ahjaa, vanuse kohta “valetanud” olen ka malevas, kui ma rühmajuht olin. Esimesel juhi-aastal olin 19 ja ma ei öelnud rühma noortele oma vanust. Nemad aga arvasid, et olen “mingi 25”. Ega ma siis ümber ei lükanud. Kui paar nädalat hiljem selgus (ristküsitluse käigus), et olen mõne noorega ühel aastal sündinud (mina aasta alguses, nemad lõpus), oli küll vahva nende reaktsioone näha :)

Lisa kommentaar

