Lõpmatu kloF*

Vestlus Facebook’ist:
Hannele: viimastel päevadel otsivad kõik transporti …-Viljandi. Ei tea, kas folk hakkab või?? 
Risto: mina ei saa sellest üldse aru…folgile peab ikka häälega minema…siis saab kohe õige fiilingu sisse
Hannele:  mina ei saa üldse aru, milleks SÕITA Viljandisse, kui siin saab elada :)

Tõsi on! Viljandis võib küll vahel olla meeletu tühjus ja vaikus (ja just juulis), aga see nädal on vast kõige parem. Need päevad enne folgindust. Need hetked on vahel väärt rohkemgi…

Muusikamaja kõrvalhoovist kostub pillimängu… Aida ekraanidel tiksub aeg: FOLGINI ON JÄÄNUD x päev x tundi x minutit x sekundit… Tares, meeskonna öömajas, on see mõnus vaikus, milles puhkavad need, kes on päeval juba 12 tundi folkinud. Sõna otseses mõttes… Teisipäeva öösel jalutab vastu väsinud keha, aga erksa silmaga noormees, eelmise aasta folgisärk seljas… Mõtlen, et homme on üldkoosolek. Me oleme varsti jälle koos. Sina ja mina, mina ja Folk :)

*lõpmatu – minu kaheksas, kloF – Folk.

Lisa kommentaar

