Arrivederci! / Pronto!

Alates sellest, kui mu vennas elas mõned kuud Itaalias, Firenzes ja ERITI pärast seda, kui ma kunagi nägin filmi “Toskaana päikese all” (jah, mõnikord mõjuvad filmid nii), olen ma tahtnud minna Itaaliasse.

Liinaga oleme mitu aastat hellitanud mõtet, et lendame NÜÜD! Milaano ei ole kaugel.

Tuleb välja, et ei olegi. Täna õhtul olengi Milaanos (aga ainult korraks) ja siis juba Bolognas (ja ka korraks), et lõpuks kuskile sinna lähedale kuskile x-kohta saabuda. On noortevahetus No Waste to Know How. Ja on Itaalias. Ja on kallis, parim sõber (Merli) ja mõned head sõbrad (Heli ja Brite) ja on üks Heikki ka :) Vot selle kamba üle ongi mul kõige parem meel!

On puhkus. See tuleb vahva! Näeme septembri keskel, loodetavasti Eesti vananaistesuves!

One response to this post.

  1. Posted by laura on 04/09/2011 at 18:10

    Pärast selle filmi vaatamist ja jälle vaatamist ja ma-ei-tea-mitmendat-korda-vaatamist olen ma nõuks võtnud omada kunagi samasugust maja ja mõnusat seltskonda, kellega see täita. Tean, mis sa räägid Toskaanast!

    Vasta

Lisa kommentaar

