Suvest

Ma pean igati lugu meie mitmest aastaajast, kuid suvi pole siiski mu lemmik. Muidugi, igasugused värsked saadused ja suvine vihm, valged ööd ja muu selline on alati vahva, kuid… Suvi venib ja kõik on justkui laiali. Igale poole peaks jõudma või käima. Samas on suvi (loomulikult) laadimise aeg. Soojendus eelseisvaks stardipauguks – sügiseks ning talveks. Ma tõesti OOTAN augusti teist poolt, kus inimesed justkui suveunest ärkavad ja end paar nädalat paika sätivad, et siis vabalt ja mõnusalt puusalt tulistama hakkavad (mitte sõna otseses mõttes).

Minu suvi on jõudnud sinna faasi, kus kohe algab folk. See üks suvi, mis mul selleta oli, tundus nii veider. Sel aastal kuulasin üle mitme aasta enne festivali meie väliskülalisi. Tegin isegi Youtube’i kanali (sekka sattus mõni eesti pala kah!). Kava on, nagu alati, kirev, ja kuigi ma taas folgitööl olen, katsun kindlasti kuulama minna Violons Barbares‘i (Mongoolia/Bulgaaria, Prantsusmaa), Sergei Stratosini ja Andrei Kotovit (Venemaa), Black Umfolosi‘t (Zimbabwe), Wimme Saari soolot (Saami) ja muidugi klassikat – Tbilisi meeskoori(Gruusia). Kõik ülejäänud – kui jõuab, siis lähen. Kui ei, kuulan ekraani vahendusel töö taustaks.

Pärast folki on puhkus, mida kavatsen täiel rinnal nautida nii, nagu pole seda varem teinud! Plaanis on rockfestival, põhjalik kodukoristus- ja uuendus, reis saartele ja Läänemaale ning ühed suvepäevad. Siis võib julgelt sügisele ja uuele üliõpilas(elule?) vastu minna!

Lisa kommentaar

